Política de privacidade dos accionistas - Servicios
Política de privacidade
Quen é o responsable do tratamento dos seus datos?
O responsable do tratamento dos datos persoais do usuario será a seguinte entidade aseguradora:
· AGRUPACIÓN AMCI DE SEGUROS Y REASEGUROS, S.A.,
en diante denominada AGRUPACIÓ.
Por que e para que tratamos os seus datos persoais?
A continuación, detállanse as principais finalidades de tratamento dos datos de carácter persoal facilitados polos usuarios a través de calquera das canles de comunicación habituais de AGRUPACIÓ:
- Oficina do Accionista de Agrupación AMCI de Seguros y Reaseguros S.A. (“Agrupació”):
No suposto de que o usuario sexa accionista de AGRUPACIÓ e solicite, a través de calquera das canles de comunicación habituais da entidade aseguradora (correo postal, teléfono, correo electrónico), calquera tipo de información ou para calquera xestión relacionada coas accións da súa titularidade, a entidade aseguradora tratará os seus datos coa finalidade de poder atender correctamente a devandita solicitude.
Que lexitimidade ten o responsable do tratamento para o tratamento dos seus datos persoais?
As bases legais que lexitiman a AGRUPACIÓ para o tratamento dos seus datos persoais son as que se detallan seguidamente:
Execución da relación accionarial: aplica cando existe unha relación accionarial cos usuarios accionistas de Agrupació e o tratamento dos seus datos é necesario para calquera xestión relacionada con accións da súa titularidade, como sucede, por exemplo, nos procesos de compravenda de accións.
Durante canto tempo conservamos os seus datos?
Os datos de usuarios accionistas de AGRUPACIÓ conservaranse durante a vixencia da súa relación accionarial coa devandita entidade e, ao vencemento desta, manteralos bloqueados durante os prazos de prescrición das obrigas legais, conforme á normativa vixente en cada intre.
Quen son os principais destinatarios dos seus datos persoais?
Os datos facilitados polo usuario poderán comunicarse ou poderán ser obxecto de acceso por parte de:
- en caso de que vostede solicite a venda das súas accións, os seguintes destinatarios poderán acceder aos seus datos:
- o ou os accionistas compradores das súas accións; empresas do Grupo AXA en España (ao cal pertence Agrupació) con fins de xestión administrativa, en calidade de encargados do tratamento;
- terceiras empresas provedoras de servizos que actúan como encargados de tratamento de Agrupació,
- organismos públicos e autoridades competentes que, por imperativo legal, estean lexitimadas para acceder aos seus datos.
Cales son os seus dereitos cando nos facilita os seus datos persoais?
A normativa vixente permítelle exercitar os dereitos que se detallan a continuación para a protección dos seus datos persoais respecto dos tratamentos informados:
- Dereito de acceso: permítelle ao interesado dirixirse ao responsable do tratamento para coñecer se está a tratar ou non os seus datos persoais e, no caso de que se estea a realizar o devandito tratamento, obter certa información ao respecto (fins do tratamento, categorías de datos tratadas, orixe dos datos, prazo previsto de conservación).
- Dereito de rectificación: permítelle ao interesado solicitarlle ao responsable do tratamento a modificación dos seus datos persoais cando estes sexan inexactos ou non respondan á situación real do interesado e completar os devanditos datos persoais cando sexan incompletos.
- Dereito de oposición: permítelle ao interesado opoñerse a que o responsable realice un tratamento dos datos persoais cando: (i) estea baseado no interese lexítimo do responsable ou (ii) teña como finalidade a mercadotecnia directa, incluíndo en ámbolos dous casos a elaboración de perfís.
- Dereito de supresión: permítelle ao interesado solicitarlle ao responsable a supresión dos seus datos persoais cando concorren determinadas circunstancias, polo que non se pode considerar un dereito ilimitado.
- Dereito de portabilidade: permítelle ao interesado dispor dun maior control sobre os seus datos persoais, de xeito que, cando o tratamento se efectúe por medios automatizados e se lexitime segundo o consentimento ou no marco da execución dun contrato, poida solicitarlle ao responsable a recepción dos seus datos persoais nun formato estruturado, de uso común, de lectura mecánica e interoperable ou a súa transmisión segura a outro responsable do tratamento.
Ante quen pode exercitar as súas reclamacións?
Para o exercicio de calquera destes dereitos, o usuario ten que remitir unha comunicación escrita coa referencia “Protección de datos”, identificándose debidamente e concretando a solicitude que realiza. Solicitarase unicamente que se acompañe dunha copia do documento nacional de identidade ou documento identificativo análogo (NIE, pasaporte, etc.) en caso de que a entidade o precise inequivocamente para verificar a identidade do asegurado. Para o envío da comunicación coa solicitude de exercicio destes dereitos, a entidade aseguradora pon á disposición do usuario as seguintes canles de comunicación:
- Enderezo postal: Carretera de Rubí, 72-74 Edificio Horizon 08174 de Sant Cugat del Vallès (Barcelona).
- Enderezo de correo electrónico: protecciondatosgacm@gacm.es
- Contacto do delegado de protección de datos: dpogrupoacm@gacm.es
Por último, informamos os usuarios de que os asiste o dereito a presentar calquera reclamación ante a autoridade de control (Axencia Española de Protección de Datos: R/ Jorge Juan, 6. 28001 –Madrid www.aepd.es) en relación co tratamento dos seus datos persoais ou o correcto exercicio dos dereitos recoñecidos pola normativa vixente.
Información a terceiros
No caso de que o usuario facilite información relativa a terceiros para a contratación ou consulta de calquera dos nosos produtos ou servizos, deberá informar previamente a esas persoas sobre os termos e condicións recollidos nesta política de privacidade e, no seu caso, mesmo obter o seu consentimento sobre este feito, informándoos sobre a finalidade á que se destinarán os seus datos e a forma de exercitar os seus dereitos legais.
Data de publicación: 1 febreiro 2025