AGRUPACIÓ eta ATLANTIS bezeroen datuen babeserako politika

 

Hurrengo erakunde-aseguratzaileek Bezeroen datu pertsonalak babesteko politikari buruzko informazioa eman nahi diete web-orri honetako bezeroei eta erabiltzaileei, 2016ko apirilaren 27ko 2016/679 (EB) Erregelamenduak, datu pertsonalen tratamenduari eta datu horien zirkulazio askeari dagokienez pertsona fisikoak babesteari buruzkoak, eta abenduaren 5eko 3/2018 Lege Organikoak, Datu Pertsonalak Babesteari eta Eskubide Digitalak Bermatzeari buruzkoak, interesdun guztiei aitortzen dieten informazio-eskubidea betez.

Nor da zure datuen tratamenduaren arduraduna?

Erabiltzailearen datu pertsonalen tratamenduaren arduraduna bezero gisa kontratu-harremana duen erakunde-aseguratzailea izango da (aurrerantzean, “Erabiltzaileak”).

Gaur egun Espainian AXA Taldea osatzen duten erakunde-aseguratzaileak honako hauek dira (aurrerantzean, bereizi gabe eta bereizita, hala nola “erakunde-aseguratzailea” edo, batera, “erakunde-aseguratzaileak”):

  • AGRUPACIÓN AMCI DE SEGUROS Y REASEGUROS, S.A.
    IFK: A-65782807 Posta-helbidea: Carretera de Rubí, 72-74, Edificio Horizon, 08174 Sant Cugat del Vallès (Barcelona)
    Web-orria: www.tomamosimpulso.com/seguros
    Helbide elektronikoa: 
    protecciondatosgacm@gacm.es
    Datuen Babeserako Ordezkariaren harremanetarako datuak:  
    dpogrupoacm@gacm.es
  • ATLANTIS VIDA, COMPAÑÍA DE SEGUROS Y REASEGUROS, S.A.
    IFK: A-61944203
    Posta-helbidea: Carretera de Rubí, 72-74, Edificio Horizon, 08174 Sant Cugat del Vallès (Barcelona)
    Web-orria: www.tomamosimpulso.com/seguros
    Helbide elektronikoa: 
    protecciondatosgacm@gacm.es
    Datuen Babeserako Ordezkariaren harremanetarako datuak: 
    dpogrupoacm@gacm.es

Zergatik eta zertarako tratatzen ditugu zure datu pertsonalak?

Jarraian, erakunde-aseguratzaileen ohiko edozein komunikazio-kanalen bidez (paperezko formularioak edo telematikoak, telefono-deiak, posta elektronikoak, aplikazio mugikorrak, SMSak edo antzeko beste bitarteko telematiko batzuk) erabiltzaileek emandako datu pertsonalak tratatzeko helburuak zehazten dira:

Aseguru-kontratuaren banaketa, formalizazioa, garapena eta gauzatzea

Erabiltzaileak aseguru-poliza bat kontratatu badu, kontratua formalizatzeko erabili duen erakunde-aseguratzaileak bere datu pertsonalak tratatu ahal izango ditu aseguru-kontratua indarrean dagoen bitartean, bai harekin izandako telefono-elkarrizketen bidez (grabatzeko baimena ematen dutenak), bai posta elektronikoz, sms bidez edo antzeko beste bitarteko batzuen bidez, honako helburu hauek lortzeko:

  • Bere eskakizun eta beharretara gehien egokitzen den/diren aseguru-produktuen eskaera eta informazioa kudeatzea;
  • arriskuen balorazioa, hautaketa eta tarifak ezartzea;
  • aseguru-kontratua formalizatzea eta gauzatzea, bai eta unean-unean indarrean dagoen aseguru-araudian ezarritako betebeharrak erabat betetzen direla bermatzea ere;
  • aholkularitza eta egokitasun- eta komenentzia-testak egitea, hala eskatzen duten produktuetan;
  • kontratuaren kudeaketa (aldaketak, banku-informazioa, estaldurak handitzea, etab.);
  • kalteen peritazioa eta ezbeharren likidazioa (kasu batzuetan, osasun-datuekin);
  • zure datuak hornitzaileei jakinaraztea, aseguratuari aseguru-kontratuarekin lotutako zerbitzuak emateko (kasu batzuetan, osasun-datuekin);
  • bere aseguru-bitartekariarekin informazioa trukatzea;
  • kexak eta erreklamazioak kudeatzea;
  • Asnef kreditu-informazioko sistemak kontsultatzeko aukera (www.asnef.com), haren finantza-gaitasuna ezagutzeko eta hari egokitutako produktuak eta/edo zerbitzuak eskaini ahal izateko;
  • helburu aktuarialetarako profilak egitea, merkatuaren analisia, iruzurraren probabilitatea eta erabaki automatizaturik gabeko profil komertzialak;
  • kontratuen, ezbeharren, hornidura teknikoen eta inbertsioen erregistroa;
  • talde bereko enpresen artean informazioa lagatzea, gainbegiratze-betebeharrak betetzeko eta baliabide administratibo eta informatiko partekatuak modu zentralizatuan kudeatzeko;
  • kapitalak zuritzea eta terrorismoa finantzatzea prebenitzeko arreta egokiko neurriak betetzea;
  • koasegurua eta berrasegurua;
  • beste erakunde-aseguratzaile batzuei edo aseguru-sektorearekin zerikusia duten erakunde publiko edo pribatuei jakinaraztea, estatistika- eta aktuario-lankidetzarako edo iruzurra prebenitzeko;
  • aseguru-jarduerarekin lotutako zerbitzuak kanpora ateratzea;
  • zorro-lagapenak, bat-egiteak, zatiketak, eraldaketak eta antzekoak;
  • Erakunde-aseguratzailearekin sinatutako aseguru-kontratuekin zerikusia duten era guztietako informazioak kontsultatu ahal izateko (baita banku- edo finantza-datuak eta, hala badagokio, osasunari buruzkoak ere) edo produktuak harpidetu edo aldatu ahal izateko erakundeak bere eskura jartzen dituen bezeroen eremu pribatura modu seguruan sartzeko aukera ematen dioten harremanetarako kanal nagusiak (posta elektronikoa eta mugikorraren zenbakia) segurtatzea, dagozkion baldintzak betez;
  • informazio-komunikazioak egitea, edozein komunikabideren bidez (posta arrunta, telefonoa, etab.), baita bitarteko elektronikoak ere (posta elektronikoa, SMS, MMS, aplikazio mugikorrak, etab.), hala nola segurtasun-alertak, kontratatutako produktuekin edo zerbitzuekin lotutako edo horietan sartutako produktuak eta zerbitzuak aktibatzeko oroigarriak, edo antzeko beste batzuk.

Interesdunak Erakunde-aseguratzaileari osasunari buruzko datu pertsonalak eman badizkio, datu horiek tratatuko dira, gainera, osasun-laguntza eta kalte-ordaina zehazteko, osasun-zerbitzuak ematen dituztenei behar bezala ordaintzeko eta aseguratuari edo onuradunari osasun-laguntzaren gastuak itzultzeko.

Kontratuan hirugarren pertsonen datu pertsonalak sartzen badira, aseguruaren eskatzaileak, sartu aurretik, horren zergatiaren berri eman beharko du eta hirugarren horien baimena lortu beharko du.

Interesdunari eskatutako datuak nahitaez eman behar zaizkio, eta, beraz, kontrataziorako eta, ondoren, kontratu-harremanari eusteko, datu horiek lortu behar dira.

Legezko betebeharrak betetzea

Erakunde-aseguratzaileek beren datuen tratamenduak egin ahal izango dituzte, indarrean dagoen araudia betetzeko (araudi horietako bat aurrerago zehazten da), eta, araudi hori gauzatzen ez bada, erantzukizun-prozeduren mende egongo da administrazio publikoaren eta organo ikuskatzaileen aurrean.

Buletin elektronikoak eta norberaren publizitatekoak bidaltzea

Erakunde-aseguratzaileek kontratatutako antzeko produktuei buruzko buletin elektronikoak eta merkataritza-komunikazioak bidali ahal izango dizkiote edozein komunikabideren bidez (posta arrunta, telefonoa, etab.), baita bitarteko elektronikoak ere, hala nola posta elektronikoa, sms, faxa, sare sozialak, telefono-deiak, aplikazio mugikorrak eta antzekoak.

Gogobetetze-inkestak eta fidelizazio-ekintzak egitea

Erakunde-aseguratzaileek beren datuak tratatu ahal izango dituzte, honako hauek egiteko, edozein komunikazio-kanalen bidez (elektronikoak barne):

  • kalitateari eta gogobetetzeari buruzko inkestak, beren produktuak eta zerbitzuak baloratzeko;
  • fidelizazio-ekintzak, hala nola ongietorri- eta zorion-mezuak bidaltzea, opariak bidaltzea, deskontu-kodeak edo antzeko beste ekintza batzuk.

Informazioa berrerabiltzea estatistika-analisien bidez, profil anonimo baten bidez

Erakunde-aseguratzaileek kontratu-harremanak mantentzearen ondorioz lortutako datu pertsonal guztiak tratatu ahal izango dituzte (transakzio-datuak, web-orriko nabigazio-datuak, bezeroen eremu pribatukoak edo aplikazio mugikorrekoak, kontratazio-datuak, bezeroarentzako arreta-zerbitzutik eratorritako datuak, datu sozioekonomikoak eta ezaugarri pertsonalak, etab.), gure produktu eta zerbitzuen eta merkataritza-jardueraren etengabeko kalitate-kontrola egiteko, informazioa anonimo egitea aztertuz eta estatistikak, jokabide-aurreikuspenak eta ondorioak sortuz, detektatutako balizko akatsak zuzentzeko eta, nolanahi ere, gure produktuak eta zerbitzuak modu orokorrean hobetzeko, egindako azterlanen ondorioen arabera.

Tratamendu hori anonimo egiteko teknikak aplikatuz egingo da, hau da, identifikazio-datu guztiak ezabatuz eta, gainera, identitatea adieraz dezaketen datuen ordez identifikazio hori ezinezko egiten duten beste datu generiko batzuk ezarriz.

Zer legitimitate du tratamenduaren arduradunak bere datu pertsonalen tratamendurako?

Erakunde-aseguratzaileak beren datu pertsonalak tratatzeko legitimatzen dituzten lege-oinarriak ondoren zehazten direnak dira, kasuan kasuko tratamenduaren arabera:

Kontratua gauzatzea eta kontratu aurreko neurriak aplikatzea:

Erabiltzailearen datuen tratamendua beharrezkoa denean aseguru-produktuen kontratua banatzeko, formalizatzeko, kudeatzeko eta gauzatzeko, bai eta horri lotutako zerbitzuak emateko eta erakunde-aseguratzaileekiko merkataritza- eta/edo kontratu-harremanetan sartzearekin lotutako aurretiko edozein kudeaketa egiteko ere.

Legezko betebeharrak betetzea:

Tratamenduaren arduradunak Erabiltzailearen datuen tratamendua legezko betebeharren bat betetzean oinarritzen duenean aplikatuko da.

Interes legitimoa:

Erakunde-aseguratzaileek egiten dituzten tratamenduak dira, baldin eta beren interesak (edo hirugarrenenak) interesdunaren interesei edo eskubide eta askatasunei gailentzen bazaizkie, kontuan hartuta interesatuak arrazoizko itxaropena duela, erakundearekin duen harremanean oinarrituta.

Tratamendu horietako batzuk honako hauek dira: komunikazio komertzialak bidaltzea, edozein bitartekoren bidez, baita bitarteko elektronikoen bidez ere, erakunde-aseguratzaileekin kontratatutakoen antzekoak diren produktu eta zerbitzu propioen gainean; taldeko enpresei datuak komunikatzea, baliabide administratibo eta informatiko partekatuak optimizatu eta zentralizatzeko; zorroa lagatzea, bat-egiteak, zatiketak, eraldaketak eta abar; informazioa berrerabiltzea, profil anonimo baten bidezko analisi estatistikoen bidez; kalitateari eta gogobetetzeari buruzko inkestak egitea, fidelizazio-ekintzak, edozein komunikazio-kanalen bidez (elektronikoak barne), hala nola zorionak, opariak bidaltzea, deskontu-kodeak edo antzeko beste ekintza batzuk.

Interesdunak, hala badagokio, interes legitimoan oinarritutako tratamenduen aurka egiteko eskatu ahal izango du, bere datuen tratamenduaren erakunde arduradunari zuzenduta, Politika honetako “Eskubideak” atalean informatutako edozein kanalen bidez.

Zenbat denboraz gordeko ditugu zure datuak?

Emandako datu pertsonalak aseguru-kontratua indarrean dagoen bitartean gorde eta tratatuko dira, jakinarazitako helburuekin, eta, kontratua amaitzen denean, erakunde-aseguratzaileei une bakoitzean indarrean dagoen araudiaren arabera eska dakizkiekeen legezko betebeharrak preskribatzeko epeetan.

Legezko betebeharren preskripzio-epeak amaitu ondoren, datuak ezabatu egingo dira.

Nor dira datu pertsonalen hartzaile nagusiak?

  • Erakunde-aseguratzaileetako aseguru-bitartekariak, eta erakunde-aseguratzaileetako datuak tratatzeko arduradun gisa jarduten duten beste zerbitzu-emaile batzuk.
  • Entitate aseguratzaileen erakunde koaseguratzaileak eta berraseguratzaileak, erabiltzaileak aseguru-poliza bat kontratatu badu.
  • Aseguru-sektorearekin zerikusia duten erakunde-aseguratzaileak, elkarteak edo erakunde publiko edo pribatuak (adibidez, UNESPA).
  • Erakunde publikoak eta agintari eskudunak, oro har.
  • AXA Taldeko Espainiako enpresa-taldea, gainbegiratze-betebeharrak betetzearekin, iruzurraren prebentzioarekin eta baliabide administratibo eta informatiko partekatuen kudeaketa zentralizatuarekin lotutako helburuetarako, eta erakunde-aseguratzaileei edo beste pertsona fisiko edo juridiko batzuei, prestazioa garatzeko beharrezkoa bada.

Zer eskubide dituzu datu pertsonalak ematen dizkiguzunean?

Indarrean dagoen araudiaren arabera, jarraian zehazten diren eskubideak erabil ditzakezu zure datu pertsonalak babesteko, informatutako tratamenduei dagokienez.

Datuak atzitzeko eskubidea: interesdunari tratamenduaren arduradunarengana jotzeko aukera ematen dio, bere datu pertsonalak tratatzen ari den ala ez jakiteko, eta, tratamendu hori egiten ari bada, horri buruzko informazio jakin bat lortzeko (tratamenduaren helburuak, tratatutako datuen kategoriak, datuen jatorria, gordetzeko aurreikusitako epea).

Zuzentzeko eskubidea: interesdunari aukera ematen dio tratamenduaren arduradunari bere datu pertsonalak aldatzeko eskatzeko, datu horiek okerrak direnean edo interesdunaren benetako egoerari erantzuten ez diotenean, eta datu pertsonal horiek osatugabeak direnean osatzeko.

Aurka egiteko eskubidea: interesdunari aukera ematen dio erantzuleak datu pertsonalen tratamendua egiteari aurka egiteko, kasu hauetan: (i) arduradunaren interes legitimoan oinarrituta badago, edo (ii) marketin zuzena badu helburu, bi kasuetan profilak egitea barne.

Ezabatzeko eskubidea: interesdunak aukera du arduradunari bere datu pertsonalak ezabatzeko eskatzeko, inguruabar jakin batzuk gertatzen direnean; beraz, ezin da mugarik gabeko eskubidetzat hartu.

Eramangarritasun-eskubidea: interesdunari aukera ematen dio bere datu pertsonalen gaineko kontrol handiagoa izateko; horrela, tratamendua bitarteko automatizatuen bidez egiten denean eta baimenean edo kontratu bat gauzatzean oinarrituta legitimatzen denean, arduradunari eskatu ahal izango dio bere datu pertsonalak formatu egituratuan, erabilera komunekoan, irakurketa mekanikoan eta elkarreragingarrian jasotzeko edo tratamenduaren beste arduradun bati modu seguruan transmititzeko.

Noren aurrean egin ditzakezu erreklamazioak?

Eskubide horietakoren bat baliatzeko, interesdunak idatzizko komunikazio bat bidali behar du “Datuen babesa” erreferentziarekin, behar bezala identifikatuz eta egiten duen eskaera zehaztuz. Nortasun-agiri nazionalaren edo antzeko identifikazio-agiriaren (AIZ, pasaportea, etab.) kopia bat eransteko eskatuko da, baldin eta erakundeak interesdunaren nortasuna egiaztatzeko zalantzarik gabe behar badu. Eskubide horiek baliatzeko eskaera jasotzen duen komunikazioa bidaltzeko, Espainiako ACM Taldeak komunikazio-kanal hauek jartzen ditu erabiltzailearen eskura:

  • Posta-helbidea: Carretera de Rubí, 72-74 Edificio Horizon 08174, Sant Cugat del Vallès (Bartzelona)
  • Helbide elektronikoa: protecciondatosgacm@gacm.es
  • Datuen Babeserako Ordezkariarekin harremanetan jartzeko datuak: dpogrupoacm@gacm.es

Azkenik, interesatuei jakinarazten diegu edozein erreklamazio aurkezteko eskubidea dutela Kontrol Agintaritzan (Datuak Babesteko Espainiako Agentzia: C/ Jorge Juan, 6. 28001 – Madril, www.aepd.es) zure datu pertsonalen tratamenduari edo indarrean dagoen araudiak aitortutako eskubideak behar bezala erabiltzeari dagokionez.

 

Argitaratze-data:  2025eko otsailak 1